Ola Amigo's! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Team MiddenAmerika.nl Emma en Suzanne - WaarBenJij.nu Ola Amigo's! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Team MiddenAmerika.nl Emma en Suzanne - WaarBenJij.nu

Ola Amigo's!

Door: 6x6x6middenamerika

Blijf op de hoogte en volg Team MiddenAmerika.nl

12 April 2011 | Nederland, Zwolle

Ola Amigo's, vrienden van het goede leven.

Al twaalf prachtige dagen weten wij, Emma en Suzanne, dat wij straks Midden-Amerika kennis zullen laten maken met het Nederlandse! 1 april, de bewuste dag, was natuurlijk gekkenhuis! Bij gebrek aan Suzanne die op dat moment op Cuba zat, heeft Emma maar champagne voor twee gedronken. Gewoon omdat het kon ;) De dagen daarna liep de spanning op: weer een nieuwe opdracht!

En die opdracht luidt: een blinddate met iemand uit het continent van bestemming. Zo gezegd, zo gedaan. En aangezien wij natuurlijk altijd nog Emma en Suzanne zijn, hebben we er een ietwat exotische draai aangegeven. Nu zijn jullie ongetwijfeld benieuwd hoe hard we hebben gedraaid, maar dat zien jullie vanavond, als de film online gaat! Wij zijn minstens net zo benieuwd naar het resultaat.

Maar laten we jullie nog even bedanken! Voor jullie steun, jullie enthousiasme en het feit dat jullie volgen! Weet dat 'wij' niet alleen Emma en Suzanne zijn, maar dat JULLIE ons helpen het verschil te maken, voor de goede doelen. We gaan er met zijn alleen 150% voor. Zullen strijden tot dat we een ons wegen, stoppen pas als Pasen en Pinksteren op een dag vallen en eten sprinkhanen tot we een ons wegen, als dat nodig is! You name it. we'll do it!

Dus hou de waarbenjij.nu, facebook en twitter in de gaten, want dit wordt de tijd van ONS leven. Van Emma, van Suzanne en van JOU! Heel veel lees- en kijkplezier!

• 13 April 2011 - 07:36

EEN:

Whoehoe. You GO girls!!

• 09 Mei 2011 - 18:15

Hallo Emma + Suzanne:

Best interessant en spannend een goed doel te ondersteunen met jullie tijd en tegelijkertijd veel zien van de wereld en andere culturen te zien. Ik vind het fijn voor jullie dat jullie ervan geniet. Ook heel leuk de filmpjes en de achtergrond geluidskeuze. Ik hoop jullie te volgen, met filmpjes over de opdrachten en jullie vrije tijd, natuurlijk. Ik weet het niet zeker want ……… Veel plezier en werkze.

Mafalda.

Team MiddenAmerika.nl

Voor de online inzamelingsactie 6x6x6 op Reis reizen in april 6 teams naar 6 verschillende continenten om 6 opdrachten uit te voeren voor het goede doel. Emma en Suzanne zijn Team MiddenAmerika.nl en gaan op reis voor EEN. Volg de actie en jouw favoriete team via Facebook, Twitter of e-mail en de sponsoren maken namens jou € 0,30 over aan STOP AIDS NOW!, Fairfood, EEN, Solidaridad, oneMen en Hivos. EEN - PLAN NL Emma en Suzanne bezoeken in Nicaragua een project van één van de partners van EEN: Plan Nederland. Voor dit project gaan ze samen met kinderen in Juigalpa binnen twee dagen een radio- en een televisieprogramma maken! Ze bepalen met de kids de inhoud van het programma, en schieten de filmpjes en fragmenten. Doel van het project is om kinderen een stem te geven om zich uit te spreken over hun situatie. In deze uitzending komt het onderwerp huiselijk geweld aan bod. Op de tweede dag is de uitzending live op Channel 24 ONCEVISION te zien. Maar liefst 85% van de inwoners van Juigalpa ontvangt deze zender op de kabel! www.middenamerika.nl/6x6x6opreis/

Actief sinds 01 Maart 2011