Ya,ya,ya, Coco jumbo! - Reisverslag uit Coco, Costa Rica van Team MiddenAmerika.nl Emma en Suzanne - WaarBenJij.nu Ya,ya,ya, Coco jumbo! - Reisverslag uit Coco, Costa Rica van Team MiddenAmerika.nl Emma en Suzanne - WaarBenJij.nu

Ya,ya,ya, Coco jumbo!

Door: 6x6x6middenamerika

Blijf op de hoogte en volg Team MiddenAmerika.nl

10 Mei 2011 | Costa Rica, Coco

Na tien uur te hebben gereisd, een zeer beroerde nacht te hebben gehad en daarna nog meer te hebben gereisd, liggen we nu lekker met de beentjes omhoog op de bank! Op weg van Liberia naar hier werden we vergezeld door de klassieker 'Coco Jumbo' van Mr. President. We zijn Playas del Coco, Costa Rica. En we vinden het heerlijk!

Het strand is hier prachtig, ze hebben zelfs sushi en de beschaving lijkt zijn plek te hebben gevonden. Aan dit alles zit uiteraard wel een prijs. Welke? Gewoon letterlijk, een prijs. Het is allemaal flink wat duurder dan in Nicaragua. Wat zeg ik? We zitten bijna weer aan een biertje op de melkmarkt. Uiteraard mag dit de pret niet drukken. Morgen gaan we ofwel naar wat watervallen en onszelf bedekken met modder om het er in een natuurlijk hot spring weer vanaf te zwemmen, of we houden het wat plaatselijker en huren fietsen om naar de food court te fietsen. We willen MacDonalds! Het wordt hoe dan ook een geweldige dag!

Ook de projectweek heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen en als we morgen allebei weer beter zijn gaan we ervoor zorgen dat ook de laatste opdracht een feest wordt dat zijn weerga niet kent. We gaan pardy hardy in downtown Montezuma. De hippie hangout bij uitstek, dus ook al kunnen we geen bekend lokale artiest vinden, we zullen er sowieso wat dreadlocks en gitaren aantreffen.

That's about it for now, Hasta luego!

Volg Emma en Suzanne en de sponsoren van 6x6x6 op Reis doneren namens jou 30 cent aan 6 goede doelen:

www.facebook.com/MiddenAmerikaNL
www.twitter.com/MiddenAmerikaNL
www.middenamerika.nl/6x6x6opreis/

• 10 Mei 2011 - 07:33

Mamacita Pot:

Maak er een fantastische laatste week van , meiden!!

• 10 Mei 2011 - 08:04

Jop:

Heel veel plezier nog deze week! Hoe zit het met jullie bruinheid? Kan ik daar rekening mee houden bij Sunday's ;)

• 11 Mei 2011 - 16:37

Suus:

Ik heb blaasjes! Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen bij de Sundays. Ik ben geroosterd.

Team MiddenAmerika.nl

Voor de online inzamelingsactie 6x6x6 op Reis reizen in april 6 teams naar 6 verschillende continenten om 6 opdrachten uit te voeren voor het goede doel. Emma en Suzanne zijn Team MiddenAmerika.nl en gaan op reis voor EEN. Volg de actie en jouw favoriete team via Facebook, Twitter of e-mail en de sponsoren maken namens jou € 0,30 over aan STOP AIDS NOW!, Fairfood, EEN, Solidaridad, oneMen en Hivos. EEN - PLAN NL Emma en Suzanne bezoeken in Nicaragua een project van één van de partners van EEN: Plan Nederland. Voor dit project gaan ze samen met kinderen in Juigalpa binnen twee dagen een radio- en een televisieprogramma maken! Ze bepalen met de kids de inhoud van het programma, en schieten de filmpjes en fragmenten. Doel van het project is om kinderen een stem te geven om zich uit te spreken over hun situatie. In deze uitzending komt het onderwerp huiselijk geweld aan bod. Op de tweede dag is de uitzending live op Channel 24 ONCEVISION te zien. Maar liefst 85% van de inwoners van Juigalpa ontvangt deze zender op de kabel! www.middenamerika.nl/6x6x6opreis/

Actief sinds 01 Maart 2011